10 marca 2011

Książki ze starej biblioteki

PS. do posta Notatka z Rejsu: Nie walcz! muszę dopisać, bo doczytałem i dosłuchałem się w Polskim Radiu 2: przecież dzień kobiet - choć wywodzący się de facto z kręgów socjalistycznych - zrodził się w USA i to 100 lat temu. Myślę jednak sobie, że skojarzenia goździkowe nie są złe czy niesłuszne. Takie mam, bo takie pamiętam.


moje zdjęcia z 2010 roku - teraz jest lepiej :)


Ale chciałem o innej rzeczy. Moja kochana biblioteka (w zasadzie biblioteki :) zostaje zamknięta. I cieszy mnie to, ponieważ już stoi nowa: duża nowoczesna podobno, doposażona, pachnąca i otwarta od czerwca też podobno. Więc książeczki do teczki. Poczekamy poczytamy. Z pewnością to samo poczytamy, lecz w innych murach. Aaa ostatnio wpadło mi do ręki - co z przykrością już muszę oddać - np.:
  • Debussy - Georges Gourget (1978)
  • Śmierć w starych dekoracjach - Tadeusz Różewicz (1980)
  • 500 zagadek muzycznych - Janusz Ekiert (1966)
  • Liryka 1926 - 1953, K.I. Gałczyński - wybór: Artur Międzyrzecki (1973)
  • Wybór poezji, K.I. Gałczyński - opracowała Marta Wyka, Biblioteka Narodowa (1982)
  • Dzieła Proza t.4, K.I. Gałczyński - red. Kira Gałczyńska i Barbara Kowalska, Czytelnik (1979)
  • Wiersze wybrane, Julian Tuwim - opracował Michał Głowiński, Biblioteka Narodowa (1964)
  • Poezje, Artur Międzyrzecki - wybór: Autor z przedmową J.M. Rymkiewicza (1980)
  • Metafizyczna pauza, Czesław Miłosz - wybór Joanna Gromek, Znak (1995)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz