5 lipca 2009

Wszyscy jesteśmy idiotami?

Nie tylko mam wrażenie i nie tylko ja: w "mojej" korporacji robią ze mnie, z nas, idiotów. Podpisy, zalecenia, dyspozycje, wyjaśnienia, służbowe "ale" plus ogólny sposób traktowania przez "górę" wskazuje na jedno (powtarzam się): albo jestem niedorozwinięty umysłowo, albo nie ma 18 lat. Te moje studia jak studnia. Za głębokie i chyba zasypane na rzecz nowoczesnych odwiertów głębinowych. Zastanawiam się jak poza milczeniem - bo nie będę kląć na większość przełożonych; i tak nie pomoże to z resztą, a bardziej utwierdzi w ich pojęciu chamstwa robotniczego - reagować na idiototwórcze objawy panów i pań "wyżej"... i nie wiem. Jestem sobą a oni niech na czas pracy spr.
Mam swój system wartości i własny osąd siebie. To na razie mi wystarcza.

PS 1: skrót "spr." oznacza sprawdzenie, sprawdzić się itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz